GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LINA, ORKAR INTE SKRIVA ETT INLÄGG MED WOHOOO

Dagens frisyr: som vaaaanliiigt
Dagens smink: men puder och sånt
Dagens klädsel: var extremt emoklädd idag, cutcutcut
Dagens smycken: mina öronhängen
Dagens händelse: vattengympa med M&E 
Dagens planer: skulle pluggat......... men nej.
Dagens vill ha: SOMMAR. och handkräm....
Dagens drog: kärleksmums!
Dagens finaste: evelina!
Dagens bästa: fina vännerr
Dagens måste: s o v a
Dagens mat: mmmmhh mat <3 , massa mat!
Dagens roligaste: min klass!!  hahhaha
Dagens dummaste: att nationella va pissvårt
Dagens köp: vattengympa pass!
Dagens kärlek: min säng!
Dagens sämsta: att det är så pisskallt!
Dagens saknad: släkten!  annars trivs jag rätt bra faktiskt
Dagens låt: born this way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0