NOTHING TO DO

Senaste:

Låt du hörde: man måste dö några gånger innan man kan leva - Håkan Hellström

Film du såg: ensam hemma 2 hahha :))

Mat du åt: oboy är mat för mig

Puss: matilda

Kram: evelina

Känslan: happyyyy

Resa: ullared

Dröm: HAHAHHA, (;

Person du träffade: mamii

Person du pratade i telefon med: Blenda

Person du fick sms av: moa!

Gången du åt 7eleven-korv: aldriiig!

Gången du var utomhus: när jag gick från skolan

Hela din familj åt middag tillsammans: hm, när jocka var hemma senast?!

Saken du köpte: massa saker igårrrr


Allmänt:

Ska bli skoj: håkan den 25e med arina och elin!  och gran canaria på påsklovet!! 
Ska inte bli skoj: nationellaprov

Sparar till: ingenting...

Pålägg som gäller: ost <3

Önskar att jag var bättre på: ta tag i saker och ting

Dagens dryck: oboy, dah

Vad saknar du: kärlek

Tre band/artister: lars winnerbäck, håkan hellström - INGET MER

Vad har du gjort idag: gått i skolan, försökt plugga

Brukar du svära mycket: ao

Hur tidigt stiger du upp: halv 7 typ

Vem är snyggast i världen: mina vänner

Bästa saken som hände förra sommaren: Lars winnerbäck i Linköping, Falkenberg med matilda,

Favoritplagg: svarta kläder haha

Längd: 172 typ

Vikt: no idea

Byter gärna garderob med: orka

Senaste utlästa bok: bara inte du

Mitt rum kan beskrivas som: svart och vitt

Jag ville bli när jag var liten: delfin/hund skötare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0