SOMETHING ALWAYS BRINGS ME BACK TO YOU

är ensam hemma i stort sätt hela dagen, vilket betyder att det blir en hel del tankar och musik.
Hade iallafall en fin stund tillsammans med emma innan, det är sjukt hur bra vi är tillsammans. Vi skulle nog kunna ta över världen om det nu skulle behövas. I sommar, då jävlar. Då ska vi göra massor med roliga saker tillsammans. Som förra sommaren, fast lite proffsifare (; 
Det känns att jag har druckit för mycket daimoboy också, min mage svullnar upp. Sen sitter jag här och funderar hur jag ska göra med fotbollen, om jag ska fortsätta eller inte. Egentligen är det väldigt roligt när man väl har kommit igång, men nu suger det. Och speciellt detta laget, faktiskt. Och sen är det så att jag vill hellre satsa på innebandyn nu förtiden. Men det är ju en vinter sport så..  jafan, det är svårt det där.

Sen är det mycket annat jag tänker på. Speciellt sommaren. Jag vill att det sak hända jävligt mycket roliga saker, vilket det också lär göra. Då ska jag ta vara på varenda minut av dagarna/nätterna och verkligen göra det till den bästa sommaren någonsinn, vilket kan bli ganska svårt med tanke på att förra sommaren var helt underbar. Och fan va taggad jag är alltså.

Nu ska jag nog ta en promenad!


3 från igår!
jag tog dom från elin, ehehhe

Kommentarer
Postat av: Sverrejennifer

Perfect site, i like it!

2011-05-13 @ 21:41:29
URL: http://sverrejennifer.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0