THE WHOLE WORLD IS SCARED SO I SWALLOW THE FEAR

Idag har varit den mest effektiva dag på länge. Gick upp rätt tidigt och gjorde mig världens godaste frukost och bara chillade. Hann även att springa en snabbis i det fina vädret innan jag gick till simhallen och mötte upp min fina vän alexandra för att simma. Jävligt skönt och behövligt! 
Efter det drog vi vidare till bibblan och satt och försökte plugga lite i några timmar. Sen skyndade vi oss hem för att äta någonting, för att senare dra oss ut till Lollo på landet. Där var det bastukväll med Becka, Elin, Arina, Lollo och vi då. Fein kväll med massa daimoboy och feina tjejer (♥)

Nu ska jag försöka kolla klart på love and other drugs eftersom jag alltid somnar när jag ser den, men nu ska jag verkligen försöka, lovar!

Imorgon ska jag äntligen få träffa min fina fru, Emma!  Det ska bli myyycckkkett nice. :) vi taggar till 1000



tanken av att jag egentligen skulle kunna ligga på en nice strand i Egypten just nu gör mig liiite galen. Fast jag har haft världens bästa lov, så jag klagar knappt.. men värme skulle jag inte tacka nej till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0