WE ARE ALL BORN SUPERSTARS

det är sjukt gött nu när veckorna bara rullar på eftersom jag vet att jag har någonting att se fram emot! Men samtidigt känns det som att det går för fort och jag vill verkligen inte sluta nian. Jag vill inte splittras från denna underbara klass som bara blir bättre och bättre för varje dag som går.

Var och åt pizza med tjejerna i klassen på lunchen idag, det var fint och jag tycker om dem såå mycket. Det kan hända mycket när vi är ute och äter, det ska ni veta.
Annars har det inte hänt något speciellt idag, konstigt nog.

Kvällen spenderar jag med min alexandra, det blir myspys. men först, tacos med mami och papi!
jag mår superbra just nu och allt är perfekt, ville bara få fram det.

några störda bilder från sanelas vistelse här i eksjö. det är inte förbjudet att skratta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0