WHEN EVERYTHING WAS MADE TO BE BROKEN

Det är ju sådär smått kul att man måste sitta på en lördag att skriva en fet so uppsats. Hade gärna väntat och skriva klart den imorgon, för det är sista dagen då, (Men imorgon ska jag och innebandylaget åka till Sävsjö och umgås och kolla på innebandy dm, blir nog jävligt nice. Fint umgänge också!)  fast jag kommer ingenstans och att analysera om världskrigesntid är inte riiiktigt min grej alltså, känns som jag upprepar allting också, och hittar på det mesta.. haha, fan!

Idag var vi iallafall på revyn med matilda, sen åt vi på sunrise med familjen axelsson. gotttgottt och revyn i år var verkligen hur bra som helst! stort plus till det :)
Nu ska jag kolla på melodifestivalen, fast jag hatar det. den är ö v e r s k a t t a d!


"När du ser på mig och ler.
vet du om att jag börar brinna?
Du är en pyroman.
Omedvetet.
Jag är gräset som brinner"   - från årets nationella prov.
håller med emma och tycker om den gaanska mycket..


 

Puerto rico 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0