2011

nytt år nu alltså, känns helt sjukt.
egentligligen sova nu. Har tillbringat hela min kväll hos fina stephanie med fint folk! det slutade lite konstigt.. men annars var kvällen helt okej bra. Moa och amelie kom ju och hälsade på lite, det var trevligt :)
nu ska jag hungra ihjäl, eller smyga upp och ta någonting och äta, sen ska jag sova och fan va skönt det ska bli. haha!
Alle lyckades slänga up en dörr i huvudet på mig också, så nu har jag världens bula där... hahha.  fandå
plus att jag var så jävla hungrig innan så jag tog  steffis godis, och när jag gjorde det så sprang ja in i en bänk så nu har jag världens blåmärke också. göttttttttt elin
bilder och sånt kommer imorgon, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0