AND PART OF ME STILL BELIEVES

skulle bara säga att det gör sjukt ont att skratta när man har kletat över hela ansiktet med ett fett lager ansiktskräm, väldigt fett.

Dagen har varit väldigt bra, och nu när både hemkunskapen och kemiinlämningen är gjord så känner man sig så lättat. mindre stressad också. s k ö n t
har egentligen tusen andra saker att göra men jag orkar verkligen inte, somnade i soffan innan och vaknade nästan lika snabbt av att mamma stod och skrek på mig. jobbigt. ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. eller försöka i varje fall..


AHHHHHHHHHH. MIN NÄSA HAR STELNAT.


I don’t wanna dream about
All the things that never were
Maybe I can live without
When I’m out from under

Kommentarer
Postat av: Mikkelvilma

Hello admin, nice site you have!

2012-01-10 @ 07:23:57
URL: http://mikkelvilma.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0