DET SVIDER TILL DÄR KNIVEN SKAR. JAG HAR VARIT VAKEN HELA NATTEN OCH KÄNT OM HJÄRTAT SITTER KVAR.

klockan är snart halv fyra och jag borde verkligen ligga och sova i min alldeles för sköna säng. Men facebook lockade mer, och som sagt så lockas jag ju av att blogga mer på natten än på dagen, så okej..
har haft fullt upp hela dagen idag, faktiskt. Först och främst har jag hängt i jönköping hela dagen fram till fem någonting med matilda. det ägde och jag hittade massa roliga saker, som jag inte tänker visa här för jag känner mig bara så fjollig då. När vi kom hem chillade vi hos matilda oså.
Runt 10 någongång drog jag mig istället till Ludwig, där var också Alle, joel och jesper. Lite filmmys oså eftersom min kära ludwig faktiskt fyller 16 år idag, tro det eller ej ;)

EFTER det, närmare bestämt runt 1 så drog jag mig till familjen Waerme och träffade mamma och pappa, samt blendas familj. och nu kom vi precis hem och jag är heeeelt slut. Imorgon blir det sovmorgon, fient.

förresten.. så ska jag åka utomlands vecka 7!?!?!??
blenda ringde mig och frågade innan om jag ville hänga med till Egypten en vecka. snacka om jag blev chockad, men så jäkla glad. Detta är precis vad jag behöver.  att åka ifrån alla idoter här och bara koppla av ordentligt och glömma allting för en vecka.  Kommer bli sjuukt nice.

Blue Village Exotic AquamarineBlue Village Exotic Aquamarine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0