DU FLYGER HÖGRE ÄN OSS ANDRA, MAN FÅR SE UPP VARJE GÅNG

funderar allvarligt på att lägga ner bloggen. ska bara lägga in bilder på datorn och bomba er med en riktig bilbomb innan jag bestämer mig. 
har iallafall tillbringat hela fredagen och lördagen i Lund med kusin med familj,moster och hennes man och mamma och pappa. Har varit där eftersom min andra duktiga kusin och hans flickvän tog läkarexamen. Så då var det lite festligheter för dem i bland annat ett väääldigt stort hus precis vid havet, väldigt fint osv.  mycket behövligt att komma iväg sådär lite också.

även om min familj inte är skapad för att åka iväg, för det händer alltid någonting. Denna gången gick bilen sönder och jag lyckades glömma mitt batteri till kameran hemma, och jag som skulle agera som fotograf i domkyrkan.. Vi fick hyra en bil där så det löste sig, tillslut. men ändå. lite smått fail. Det med batteriet löste sig också, som tur var.






suddig bild, men här är iallafall äntligen EN bild från nyår iallafall.
fler kommer imorgon eller så. nu ska jag äntligen få sova, minst 10 timmar ska jag sova iallafall. GÖTTTTTT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0