FÖR VEM KAN GLÖMMA ATT STJÄRNORNA NÅGONGÅNG BLIR STENAR, VEM VET HUR LÄNGE VI HAR VARANDRA?

nu är allting beställt och sprutor tagna. allting är klart!  jag börjar redan bli lite smått nervös, speciellt för flygturen. men jag klarar det nog, antagligen.
försöker skiva och hitta på något bra till min jävla kemiuppsats som jag har kämpat med i säkert en vecka nu utan att ha kommit någon vart.. Detta kommer inte sluta bra. men jag får kämpa det sista nu haha. den ska ju in imorgon....

Idag var det nog den chillaste skoldagen på länge. Det ända vi har gjort är att kolla på hockey hela dagen. Det var nämligen skol-sm i vår ishall! matilda och jag dampade självklart runt den största delen av dagen också, haha. fan va coola vi är.
ikväll ska jag äntligen träna, inte gjort det på en vecka nu heller. Ska bli skönt att få åka till vår älskade (?) p-hall och bara slappna av med fina innebandytjejer.  Nej, nu ska jag fortsätta skrivaskrivaskriva!



tack för du är så bra. väldigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0