JUST THINGS ABOUT ME, MYSELF AND I

• jag är verkligen beroende av facebook. For real

• varje gång jag går till skolan och min väska är half tom, så lägger jag alltid i mitt hårspraayy, bara för det inte ska kännas så tomt, inte för jag kommer använda det. En gammal vana bara..

• Det fanns faktiskt en tid då jag var riktigt grym på matte. Typ i femman. Men sen sjönk det när vi fick ny lärare osv. på högstadiet!

• Jag skriver dagbok, dock inte dagligen. Men när jag är förbannad så skriver jag av mig. Verkligen alla mina tankar blir till meningar i den boken istället. Rätt kul att läsa det som var störande i somras. haha. 

• Jag har aldrig passat i hatt,mössa eller någon annan huvudbonad. Lite synd, eftersom det kan vara sjukt på vissa människor. speciellt en svart hatt!


hhahahaha, världens fulaste bild.... menmen
MC. FLURRRYYYYYY ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0