NÄR TANKARNA TAR ÖVER ALLT

är på melissa horn humör och skulle kunna lipa åt vad som helst nu känns det som. fyfan vad jag hatar pms och alla andra jävla humörsväningar.  

ska försöka sova nu, rätt tidigt faktiskt. Ska bli skönt och imorgon är det skola igen. jag vill ha lov. mest sportlov.
ska bli förjäkla skönt att åka iväääääääääääg.
längtar röven av mig, myes

O R K  AAAA


här får ni iallafall tre från helgen i lund. skäms nästan att jag inte har fixat mitt photoshop. men detta funkar väll.
de tre supersöta barnen på sista bilden gör ju så man smälter också.
rätt coolt att när man stod där och kollade ut genom fönstret, så såg man över till köpenhamn, asballt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0