SÅ STÅR DET SKRIVET I PANNAN ATT MAN VÄCKER EN ÅNGEST NÄR MAN SLÄCKER EN ANNAN

nu har jul varit, även nyår , det finns liksom ingenting mer man har att se fram emot. Så nu är jag trött på vintern och vill ha sommar. Emmy sa någonting som fick mig att verkligen längta sönder mig till sommaren. Hon påminde mig om den där känslan när man är med de allra finaste och bästa vännerna ute en sen sommarkväll, sitter på en brygga vi sjön och bara har det så jävla gött.  I sommar ska jag verkligen ta vara på varje dag, varje kväll och varje natt. Förra sommaren var såå bra, och det ska denna också bli. Men jag ska umgås med flera olika personer istället för bara ett "gäng". Jag ångrar att jag inte umgicks mer med Evelina och Emma i somras, så det ska vi ta igen denna sommaren istället.  Jag ångrar också att jag la ner rätt mycket energi på att må dåligt över saker som jag egentligen borde skitit i, denna sommaren ska jag lägg alla problem åt sidan och spara dom till hösten och bara köra på, bara vara liksom. Detta är den sista sommaren innan vi, alla underbara 95or, splittras från varandra och placeras på olika platser, olika skolor, olika program, och olika klasser.  Det där sista skrämmer mig väldigt mycket. Jag känner mig inte redo för en ny klass och verkligen inte redo för en ny skola. Vill bara gå om högstadiet några gånger och sen börja jobba och det istället. Bara hoppa över gymnasiet liksom.
Men som sagt, den här sommaren ska bli den bästa på länge. Och jag tror verkligen det kommer bli bra för mina vänner är så bra så de kommer nog hjälpa mig med att göra mina dagar.


Det var verkligen inte meningen att det skulle bli så långt, haha. Men var bara tvungen att skriva av mig lite.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag efter TRE JÄVLA VECKOR äntligen få träffa min andra halva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0