SÅ TA DINA MINNEN OCH FÖRSVINN HÄRIFRÅN ÄLSKADE, ÄLSKADE DU

Har sett ut som en jävla idiot hela dagen, för jag har suttit och garvat för mig själv framför datorn åt allt som hände igår.  Mina vänner är de sjukaste som finns på hela jorden men jag älskar dom ändå.
Jag gick tillexempel runt och letade efter Alexandra så hittar jag Eve på golvet och tar egopix på sig själv och hunden, när jag frågar vad hon gör så ställer hon sig snabbt upp och säger "ingenting" , hahha jag dör!


Funderar på att ladda ner någon film och  lägga mig i min egna säng och glo på den, just nu är jag i mamma och pappas sovrum, det är lite weird, men jag trivs bäst där!

imorgon blir det kanske valbacken, men det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0