HAVE YOU EVER HATED YOURSELF FOR STARING AT THE PHONE YOUR WHOLE LIFE WAITING ON THE RING TO PROVE YOU ARE NOT ALONE

dålig uppdatering men jag har verken ork eller lust att skriva upp allting jag gör om mina dagar, hela tiden.
Igår spenderade jag min kväll hos alexandra iallfall, mycket prat och sånt. hon är så fin den där människan och jag tycker om hennes så mycket att det inte går att beskriva.Sen hade jag så jävla svårt för att sova så jag laddade ner Lejonkungen och låg och garvade åt halva natten, åh vad jag älskar sånna filmer!
Nu har jag precis varit och tränat för första gången på väldigt länge, innebandy alltså. Jag är redigt jävla nervös nu men ni får veta för vad imorgon ;)

nu ska jag hitta någon bra film att ladda ner, sen duscha och sen går jag nog över till Blenda en sväng!




ni har sett den förr!

Kommentarer
Postat av: ((;;;

hahah ! (y

2011-01-14 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0