I WANT TO TAKE YOU THERE

har varit sjukt nervös hela dagen, kunde knappt somna igår för jag var så jävla nervös. Men nu så, nu har vi spelat vår första innebandy match iallafall. Jag tror vårt lag kommer blir ett vääldigt bra lag om vi tränar hårdare och lägger ner mer fokus på sporten.  Vi förlorade, men ändå. vi spelade faktskt bra, och alla kämpade - me like!

När jag kom hem hade mamma gjort världens godaste mat som jag dränkte mig i, även massa kakor och sånt gott bara för vi har gäster, men jag orkar inte vara social. Tänker lägga mig och dö i sängen istället, mhm.



hade världens största och fulaste matchställ, hahaaha....
det är rött och inte orange också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0