MINA FÖRHOPPNINGAR VÄCKTES FÖR ATT SEDAN RASERAS

tillbringade min kväll igår med Alexandra, Emmy, Steffi, Kastriot och massa annat folk på ett lan, hahah. sjukt nördigt men rätt gulligt ändå.  
Idag väcktes jag av en jävligt irriterande far som försökte få upp mig, orkade verkligen inte. Men eftersom vi skulle åka och hälsa på bror jocke i Linköping var jag rätt tvingad att gå upp. så som sagt, där har jag varit heeela dagen och inte köpt en pryl. Men var verkligen inte på sånt humör faktiskt.  
Linköping är en bra stad, som jag själv skulle kunna bo i om några år. Varje gång jag är där påminns jag om i somras när jag och elin var där och såg Lasse. fan va grymt det var!  hela allting var sjukt bra. saknar det apmycket! 

Nu ska jag sova och imorgon ska jag äntligen få träffa matilda, fan va lycklig jag är för det. känns som jag är hel igen. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0