JAG BORDE HA FÖRSTÅTT DÅ NÄR DU TITTADE BORT ATT ALLTING HAR ETT SLUT, ATT ALLT DET VACKRA ÄR KORT

borde egentliigen ha lagt mig för längesen för att ta igen alla sömntimmar som jag har missat nu i tre veckor. haha, det kommer inte gå bra imorgon alltså. Kommer väll vara lika trött som jonas brukar skylla på att han är ;)Var även och tränade fotboll innan för er som ville veta. Ni anar inte hur jävla svårt det är att spela inomhus, bollen rullar ju förfan över hela hallen så fort man bara petar på den, så jävla annorlunda känns det. lite synd att jag inte kan hänga med till Oskarshamn näst helg för att spela lite cup bara, för nästa helg bär det av till Malmö/lund istället.
Nu ska jag nog ändå ta och lägga mig med ett fett stort leende på läpparna, för nu mår jag bra. väldigt bra.



kollade igenom mina mobilbilder och hittade denna. Tror den är från skolavslutningen.  Saknar att kunna gå i klänning, saknar även min locktång. hahaha. fan vilka i-landsproblem jag har.  NU ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0