WHAT'S THE POINT?

känns lite weird att vi nu i veckan ska börja träna fotboll utomhus. Fast någonting som känns ännu konstigare är att vi inte ska åka till Egypten. får sehur det blir med resor och sånt, om vi får någon annan resa istället eller om vi ska vänta till påsklovet. No sé
har gjort mig världens godaste smoothie och nu ska jag kolla på Whallander med mami.  Får inte glömma att skriva ut min gymnasie ansökan sen också. spännande!
Nu är jag helt slut och förtjänar choklad. hahah. jag vet att matilda garvade där.

pusspusupspussp



hoppas verkligen att detta med resorna ordnar sig nu så att vi får vår efterlängtade tid utomlands tillsammans!
finfina syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0