DAG 2



Dag 1:
Facebook profil bild.

Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3:
En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.



det finns många kvällar som jag aldrig kommer att glömma. Och från dom kvällarna har jag inga bilder. Men bl.a så kommer halloween 2010 sitta kvar väldigt länge i minnet

halloweenfest - 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0