HAVE YOU EVER BEEN SO SAD SO YOU CAN BARELY STAND?

Hade världens mysigaste kväll igår med mina favorit tjejer! God mat och fint sällskap, kan inte bli bättre.  Drog oss mot stan vid halv 12 ungefär, hängde där några timmar. fint som tusan.


idag är sån dag, nivet. Orkar ingenting, och vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova bort hela dagen, men med tanke på det fina vädret ska jag snart lägga mig där ute med musik och bara vara. Sen saknar jag min fina fru också, trots att vi sågs för typ 11 timmar sedan. haha, sjukt. Jag är nog kär i henne på riktigt :')
Nu ska jag ut, sen ska jag och evelina på diggiloo! blir nog kanon!




jag vet, jag suger på att ta nya bilder. men jag saknar spanien såååå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0