ÖLAND

jag önskar verkligen att jag hade min kamera-sladd med mig hit, men icke, den ligger tydligen hemma och dammar. Men våra bilder som vi har tagit är så underbara, tusen gånger bättre än falkenbergsbilderna, och jag älskar de bilderna. Men jag får helt enkelt spara på dem och visa er när vi kommer hem istället.
Dagarna bara drar förbi och imorgon är det redan onsag, helt sick!  Idag har det varit kanon väder och vi har legat och solat hela dagen, hur underbart som helst!  hoppas på lika bra väder imorgon. Igår när det regnade åkte vi in till kalmar och shoppade lite, köpte ett bar nya jeans, blus och lite öronhängen.
annars så är allting helt awesome, min bästa vän och fint sommarväder och öland, kan inte bli bättre!!

Tumblr_lohmt7jktz1qb8a3ro1_500_large
ph: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0