LIKE A FOOL I TRUSTED YOU

Dagarna bara rular förbi och jag spenderar mina dagar med vänner i solen, samt lite fotbollsmatcher och sånt trevligt. därav bad update.
Natten har jag spenderat i mitt alldeles för varma rum i en alldeles för liten säng med alexanda. Haha, måste sett rätt kul ut när jag puttar ut henne från sängkanten, och hon in mig i väggen. Eller när vi mitt i natten springer upp och jagar x antal tvestjärtar som smiter in genom fönstret, haha äckliga jävlar. Men det är mysigt iallafall, alltid med alexandra. Och nu har jag precis varit och sagt hejdå till henne, och detta känns inte bra någonstans. Känner på mig att denna dagen kommer suga rätt hårt.Tänker iallafall inte anstränga mig för att göra något roligt.


Nu ska jag sova eller något annat tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0