DAG 6


  • eftersom jag inte kommer ha internet nu några dagar hade jag tänkt att jag skulle lägga upp några av de där "dag1,2,3,4,5 osv" nu istället.

    Dag 1: Facebook profil bild.
    Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
    Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
    Dag 4: Något jag älskar.
    Dag 5: Dagens klädsel.
    Dag 6:
    5 finaste låtar.
    Dag 7:
    5 fakta om mig själv.
    Dag 8: Något jag saknar.
    Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
    Dag 10: En snygg person.
    Dag 11: Msn profilbild.
    Dag 12: 5 mål i livet.
    Dag 13: Finaste bild du vet.
    Dag 14: Finaste citat du vet.
    Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
    Dag 16: En bild som alltid får mig le.


    denna passar mig perfekt, har de 5 (blev liiite fler) världens finaste låtar på lager. Även om vissa av dessa är
    väldigt gamla och uttjatade så betyder de himla mycket för mig ändå. Varje låt för sig har något eget speciellt minne.
  • the scientist - coldplay
  • storm - lifehouse
  • fix you - coldplay
  • carry you home - james blunt
  • iris - goo goo dolls  
  • collide - howie day
  • I adore you - Melpho Mene
  • Free fallin' - john mayer
  • som jag hade dig förut - lars winnerbäck& melissa horn
  • Over you - daughtry
  • Don't ready to make nice - dixie chicks
  • secrets - OneRepublic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0