JAG TROR JAG ÄR MER KÄR I KÄRLEKEN I SIG ÄN I DIG FÖRLÅT

Har hängt hos blenda hela dagen idag, även igår. Det slutade med att vi sov i husvagnen inatt, och det var lika mysigt som det alltid är!
Har precis avslutat ett samtal på skype med min finaste alexandra, åh gud vad jag saknar den människan. 5 veckor har jag varit ifrån henne, 5 veckor, det är sjukt. Klarade knappt en i våras. Och just nu sitter jag och häver i mig massa te (observera te, som jag egentligen hatar) för att försöka få igång min hals igen, känns som jag kommer bli sjuk när som. Fett ont i öronen och halsen, samt helt död. hm


har faktiskt börjat använda min kamera igen, applåder till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0