I NEED ANOTHER STORY

det verkar som att inlägget innan inte hade velat komma upp då jag ville det, så jag la upp det nu.
Har iallafall tillbringat de 2 senaste dagarna i växjö hos min kära kusin, daniel och wilhelm! Tågresan löste sig och jag känner mig snäppet vuxnare när jag har klarat av det helt själv, haha!  Annars är jag rätt så astrött nu med tanke på hur mycket jag har lekt med alla dessa lastbilar, tåg, kranbilar, traktorer och allt annat som den lilla grabben har på sitt rum. hur mysigt som helst!
Nu ska jag smita över till blenda, och umgås lite! 

eftersom jag inte har några bilder så får ni en från julafton! snygging! OCH FÖR ER SOM INTE SER SÅ ÄR DET SKOPIS PÅ BILDEN!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0