DET HÄR ÄR VÄRT ATT DÖ FÖR, JAG TROR MITT HJÄRTA BLÖDER

Är så sjukt trött hela dagarna nuförtiden! Ibland får jag bara anfall och vill bara gå och lägga mig och sova. Även att jag sov 12 timmar inatt så är jag fortfarande galet trött...

Igår spenderade jag dagen tillsammans med Alexandra. Myspys på hennes studsmatta! Sen såklart, så spelade jag match också. Måste komma igång med träningarna nu, för shit va trött jag var igår, det var knappt att jag orkade spela hela matchen. Idag ska jag äntligen träffa blenda, det var längesen faktiskt!   Och senare blir det lite mööööte! (:

En bild på världens bästa Wilhelm, bara för jag saknar honom redan! hihihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0