NÅGON BORDE BYTA STAD, FÖR NU KOMMER ALLT TILLBAKS

Det är mycket som händer nu om dagarna!  Jag har hunnit med en dag på liseberg (observera att jag tvingade mig själv upp i atmosfear-tornet och åkte den, fan va grym den och jag är alltså), en klassfest, överrasknings mys till matilda,  allmänt natthäng, ränneborgsdag, småjobb på balen, och annat trevligt häng med mina vänner , på dessa dagar som jag inte rört min blogg.

Sen är det även klart att jag är med på fotbollsskolan även iår, och fytusan vad jag är taggad till det. Det är så satans kul att vara med de små ungarna och träna fotboll hela veckan!

Imorgon är det den 9 juni, vilket betyder skolavslutning. Jag kan inte riktigt förstå eller ta in att jag verkligen går ut grundskolan imorgon. Som ett avklarat kaptitel i livet. Helt sjuuukt. Men om jag ska vara riktigt ärlig ser jag inte fram emot morgondagen ett dugg. Jag vill inte säga hejdå till min klass, min älskade klass som jag tycker om sååå mycket. Efter tre år tillsammans. Åh herregud!   Men jag antar att det bara kommer vara jag och Evelina som är såhär töntiga och kommer sitta med rödsprängda ögon hela tiden... Men nu ska vi inte tänka mer på det, för imorgon ska jag till alexandra så ska vi fixa iordning oss tillsammans!
BRA

Vi får se om det kommer upp någonting imorgon eller om jag väntar ytterligare några dagar, min hjärna går på högvarv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0