THIS ISN'T THE TIME FOR THE BROKEN HEARTS END

Fotbollsskolan rullar vidare och nu är det bara onsdag och torsdag kvar!  Det går snabbt faktiskt!  Men det är väldigt skönt att ha någonting att göra om dagarna även om man är helt slut när man kommer hem!

nu har jag hunnit slänga i mig lite jordgubbar och pannkakor och även haft lite besök av Alexandra, så nu ska jag iväg och träna!  Första gången på flera veckor! Egentligen har jag verkligen ingen ork, men det får funka nu iallafall!

bara för jag är snäll idag bjuder jag på denna mongobild som jag hittade på hemsidan. hahahah!  världens bästa elin och emma med våra små tjejer (;
ahahhaa, fyfanva fult

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0