FAN-FAN-FAN DET SKLLE VARIT DU

en helt vanlig torsdag med lite allt möjligt. So redovisningen gick ju helt okej trots allt, och nu är jag helt slut så jag funderar allvarligt på att lägga mig.. med mössa på, för det är så jäkla kallt.

någonting jag behöver nu är en resa, och nu är det bara 2 veckor kvar till vi åker till gran canaria. fan vad jag tjatar om det. Men, jag längtar som en idiot. och det är precis vad jag behöver, som sagt..
Var på sjukhuset innan idag förresenten och tog en spruta, passade på och fråga om min leverfläck som jag vill ta bort. och antagligen ska jag göra det i maj, happyyyyyface.
bilderna från stockholm får ni imorgon!


här är iallafall typ världshistoriens fulaste bild, men ibland så gäller det att bjuda på sig.. hahha fyfan.
men såhär ser vi uty typ klockan halv 8 på morgonen i en buss. wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0