GRÅA DAGAR SKYNDAR ALDRIG PÅ

kom precis in efter en dejt med min kära alexandra som jag inte sett på 4 dagar, lite sjukt.

igår hade jag iallafall världens mysigaste kväll med blenda. vi köpte massa godis, popcorn och sånt gått och tände massa ljus och bara gosade ner oss bland massa täcken och kuddar i soffan och kollade på melodifestivalen. hur mysigt som helst. Sen slutade det med att hon sov här. mysmysmysmysmysmys
Idag har vi bara legat och degat fram till klockan 3 typ, haha gött. kollade på i rymden finns inga känslor, hur gullig som helst. Nu skulle jag egentligen varit på fotbolls träning, men lat som jag är så stannar jag hemma istället. bra elin...


kewin, erik och alle får stå för dagens bild. 
hahahha, fyfan va charmiga alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0