I WAS BORN TO BE BRAVE

idag är en sån där dag som jag bara älskar allt och alla, jag mår så otroligt bra. Och ännu bättre mår jag bara när jag påminns om att vi ska åka till Stockholm imorgon för att heja på världens bästa handbollstjejer som spelar handboll. Det kommer bli fettt och att det är en buss full med 50 personer som jag tycker om gör ju saken bara ännu bättre! fan va bra alltså.

vad som mer gör mig så fruktansvärt glad just nu är jag inte bryr mig längre. Jag bryr mig inte längre om dig och din bullshit och jag bryr mig inte heller vad du gör. jag är stark, och det har fan bevisats nu. jag rockar, totalt! när en dörr har stängts, öppnas tusen nya.
så jävla göööööööttttt är det



2 från 2009

fick plötsligt ett sånt där underbart sug efter att spela fotboll också. I år ska jag köra järnet, tro mig..

men nu ska jag iväg och träna innebandy istället. eheh. gött att det är träing till 10, och jag inte kommer somna förrens typ 12, och sen ska jag upp vid 5. ÄGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0