I'VE LEARNED THE HARD WAY, TO NEVER LET IT THAT FAR

det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så då tänker jag på dig
allt är så förgängligt, allting kan briserna snart
men du är oförstörd för mig. 



kind of fett nice att det är fredag. Känner mig taggad inför onsdag, då drar vissa av oss till Stockholm och kolla på handboll!
idag ska jag sitta och lipa, för egentligen skulle jag varit på håkan ikväll med arina och elin. men jag var för fattig. är liiiiiiiite avundsjuk på dom iallafall... fuckkkk u


är såååå stolt över matilda som har varit på audition idag!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

älskar dig såhäääär mycket <3

2011-03-25 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0