pallar inte

idag blir det födelsedasfirande för hela slanten, inte en minut med annat.

ärligt talat, så har jag jävligt mycket ångest. jag palllar inte, och vill egenligen bara lägga mig under täcket och lyssna på melissa horn all day long. Men det funkar ju inte riktigt så, nej. Jag vill förklara för så många människor, ni vet vilka det är, hur läget är och varför det blev som det blev. Men vissa vägrar ju förstå. Det är väll lite upp till er själva också om ni vill lyssna och förstå eller dra egna slutsatser av hela situationen. Hoppas verkligen ni förstår iallafall, för detta blev helt konstigt nu. Och bara så ni vet, jag är inte sån här egentligen.  det är väll just därför jag har sån fet ångest right now. ångestångestångest.


fuckkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0