SO WHY AM A 10 FEET UNDER AND UPSIDE DOWN ?

tisdagar har alltid blivit så där sena, eftersom vi har vår träningstid så sent. Har spenderat dagen hos blenda och hjälpt henne med lite läxor samtidigt som jag själv målar klart min bild, det blir nog ganska bra nu.

Vädret är ju underbart och idag kunde man faktiskt vistas ute utan att frysa det minsta. Evelina och jag hoppade runt som om vi var sjuka i huvudet idag på rasten.. äääälskar det. Man blir på ett sätt gladare i själen av fint väder. Annars har dagen flytit på som vanligt med lite SO, svenska (nationella -muntliga), spanska och idrott. Och jag måste bara säga att 9c1 äger på fotboll. så jävla sköööna.



är feeeeeeettt taggad till att åka bort for a while. because, that's what i need.

pusss, nu ska jag torka mitt hår.
imorgon är det nästan fredag, för sen har vi studiedagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0