DET HJÄRTA SOM SKULLE BLI DITT PÅ NÅGOT VIS, DET FRYSER NU SAKTA TILL IS

var helt slut igår när jag kom hem från ett underbart dygn tillsammans med Hilda, Moa, Emma och Amelie!  Men gav mig ut på en promenad med Alexandra ändå för det enda jag behövde var lite frisk luft. Sen låg jag bara död i soffan med popcorn. Fett skönt!

Idag måste jag städa, det ligger saker och kläder precis överallt. Får panik!
ska försöka att gå ut lite idag också, vill se när tjejerna spelar handbollsmatch vid två, och funderar starkt på att gå upp dit och kolla.

Annars så langar jag bilderna från helgen lite senare, måste kolla igenom dom först och lägga över dom. Det orkar jag tyvärr inte nu. Däremot kan ni få se något coolt som flög över köksfönstret imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0