MEN DEN VACKRASTE STUNDEN I LIVET VAR DEN NÄR DU KOM

Senaste:

Låt du hörde: kom änglar - lars winnerbäck
Film du såg: mean girls 2
Mat du åt: ballerinakex, ahha
Puss: matilda och evelinaa

Kram: :)

Känslan: cutcutcutcutcut, nä då

Resa: inte någon jävla stans

Dröm: no sé

Person du träffade: jocke

Person du pratade i telefon med: papiii

Person du fick sms av: matilda!

Gången du åt 7eleven-korv: never

Gången du var utomhus: inatt,
Hela din familj åt middag tillsammans: igåår
Saken du köpte: säkert mat, haha

Allmänt:

Ska bli skoj: gran canaria- resan
Ska inte bli skoj: att jag missar club nordic!  och so- redovisningen  imorgon  som jag knappt har börjat på..
Sparar till: inget speciellt, fina kläder typ

Pålägg som gäller: marmelad <33333
Önskar att jag var bättre på: göra saker som jag borde. Tänka efter innan jag gör någonting.
Dagens dryck: mjöölk
Vad saknar du: sommarkvällar, och alexandra
Tre band/artister: lars winnerbäck, håkan hellström - INGET MER

Vad har du gjort idag: ätit och sovit

Brukar du svära mycket: yes

Hur tidigt stiger du upp: halv 7 typ på vardagar

Vem är snyggast i världen: mina vänner  
Bästa saken som hände förra sommaren: Lars winnerbäck i Linköping& falkenberg med matilda,

Favoritplagg: converse
Längd: 172 typ

Vikt: no idea

Byter gärna garderob med: matilda :)
Senaste utlästa bok: bara inte du

Mitt rum kan beskrivas som: O S T Ä D A T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0