TOUCHING YOU I FEEL IT ALL AGAIN

klockan är snart tio och jag har inte börjat med min uppsats som ska in imorgon, jag har inte heller gjort klart min so redovisning som egentligen ska vara klar imorgon. det är i sånna här lägen som jag känner mig som mest lyckad. verkligen.. Duscha borde jag också göra, men det får jag göra imorgon på morgonen. För nu ska jag spränga mina hörlurar med Lars Winnerbäck, sen sova och försöka komma igen alla timmar som jag ligger efter.

Har spenderat min kväll i p-hallen med feina vänner. Kollade på tjejernas handbolls match som de vann överlägset med. HÄRLIGT!  är så stolt över hela bunten!
nu --> kylskåpet
HAHHA



fint gääng alltsåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0