BOOM BOOM BOOM BOOM, I WANT YOU IN MY ROOM

solsidan ♥

kollar igenom bilderna från igår om och om igen, helt sjukt hur mycket jag tycker om folket alltså!
Igår hade alltså jag och alexandra vårt sweet sixteen party, riktigt roligt även om vissa saker inte gick som det skulle. eller att man påminns av vissa andra saker som gör att man bara börjar om på ruta 0 igen.  Men, det blev bra tillslut och här kommer bildbomb!





alltså... jag diggar den sista bilden :) ganska tillgjord.. men ändå kul!
nu ska jag sova, äntligen.  jag och alle somnade i hennes säng vid typ 3 idag, efter det har jag varit helt död. imorgon blir det skuuuulaaaa.

kysss

Kommentarer
Postat av: stephanie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



DEN SISTA BILDEN ASSÅ!!!!

ÅÅÅHH, HAHAHAHAHAHA, JAG TROR JAG DÖR!!!!!

SKÖN SOM FAN JU!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA



CRAZY FUCK <3

2011-03-07 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0