TONIGHT I'VE FALLEN, AND I CAN'T GET UP

efter en bra helg var det dags för nya vecka igen, måndagen är den absout värsta dagen på hela veckan. Men jag klarade av den också. När jag kom hem gick jag och la mig, sen drog vi oss mot Nässjö för att spela lite fotboll i snö, på riktigt. det är liksom den 2 maj, och det var fullt med snö på fotbollsplanen ?!  Det var en jämn match, men vi förlorade med 2-1. Lite fusk och sånt, menmen. vi tar dom lätt nästa gång!
Med andra ord har det inte blivit något plugg,och jag har sen fet ångest över skolan just nu. Orkar verkligen inte.

Nu ska jag torka mitt hår, för att sedan soooooooooova, fan va gött.




I remember the days we spent together,
Were not enough, and it used to feel like dreaming
Except we always woke up,
Never thought not having you here now
Would hurt so much.



smått muppad bild från gran canariaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0