YOU DON'T MAKE ME STAY FOREVER




ligger för tillfället ute i gräset och jobbar på brännan. Det går inte framåt, men tusan va skönt det är att det är sol nu. Spränger sönder mina högtalare med skön musik också. Orkar inte något skolarbete idag heller, känns som jag redan har börjat med mitt sommarlov. hehe, bad girl.
Skön dag i skolan faktiskt, med klädsim och lite spanska nationella. Men chill ändå faktiskt.
Nu ska jag dra på mig mina fotbollskläder och dra ut på ränneborg för att träna ett pass. Det är varmt idag, kommer dö. jaja. Nu måste jag chilla järnet i typ 10 minuter till.... SEN byta om.


börjar om på en ny kula nu. känns fettttttt bra.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0