ARE YOU READY TO TURN THE TIDE?

och ja, jag hatar fortfarande blogg.se. horblogg


trots allt så gick vi ut i fredags och allting var jättebra! Akademikerfest är inte att leka med alltså, underbart :) 
Lördagen tillbringade jag i phallen för handbollstittande och senare lite filmmys med matilda. Idag taggas det match, taggar förlust........  och nu orkar jag inte skriva mer, är inte på humör för sånthär. Skulle mer visa att jag faktiskt lever, eller ja, att bloggen lever.


Are you frightened, 'cause I'm frightened
Earth's a shambles and we are just making it worse
Short of breath, short of time
We got to act before it's too late
Do we lay, down and die
I don't want to, want to hide
It's our world, it's our life
What I want is to turn the tide,
Are you ready to turn the tide?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0