TRÅKIGBRUD

SOMMAREN 2011

Sårat någon?
  ja men det har jag

Förlorat en vän? yes

Träffat nya människor? jaaa!

Kysst en främling? ja, ahaha..

Tagit droger? nej

Haft en sommarflört? maybe

Gråtit?
 yes

Skrattat tills du kissat på dig? nära

Tältat? nej

Varit vaken en hel natt? nej

Solat? ja

Badat? typ 2 gånger eller något

Haft ett förhållande? nej

Gjort dig riktigt illa? nejnej :) 

Gjort några nya percingar/ tatueringar?  nopp

Läst en bok? jaa

Skickat fel sms med flit? ah.

Suttit vid datan en hel natt? halvaaaa iallafalll 

Näckat? nej, men nästa sommar, då jävlar! (;

Solat naken? nej

Fått utegångsförbud? nej

Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja, varje gång

Sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
 nej

Varit i slagsmål? nej

Pussat någon utav samma kön? think so

Sjungit högt på ett berg?
 har jag säkertt

Kysst någon i regnet?
 ja

Kysst någon i skogen ? nej

Kysst någon du inte borde? nae

Tappat rösten? yes!

varit på festival? eksjö/kalmar stadsfest, håkan&the ark kalmar, veronica maggio , ?!

Gått upp i vikt? vet inte

Gått ner i vikt? nej

Brännt dig? nej

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jajaaaa

Varit utomlands? nej, spanien i april dock

Gjort ett bra köp? ohja!

Tagit upp kontakten med en gammal vän? inte en aning.

haft skadeglädje? hela tiden ahahha

Sovit under bar himmel? nej :(

Vad kommer du sakna mest?
 att vara ute sent på kvällarna och det fortfarande är varmt, såklart

Har du svart ärligt på alla frågor? sjääääälvfallet dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0